Zakupy dla szkół i instytucji z terminem płatności
Oferujemy możliwość zakupu na fakturę z odroczonym terminem płatności
Szanowni Klienci reprezentujący szkoły, instytucje i firmy,
Wychodząc naprzeciw Waszym potrzebom, umożliwiamy dokonywanie zakupów na fakturę z odroczonym terminem płatności. Oto prosty proces realizacji takiego zamówienia:
1. Złóż zamówienie w naszym sklepie internetowym.
2. Podczas finalizacji zamówienia wybierz opcję płatności “przelew tradycyjny”.
3. W polu “Uwagi do zamówienia” dodaj następujące informacje:
• Pełne dane nabywcy (nazwa instytucji, adres, NIP)
• Dane odbiorcy (jeśli różni się od nabywcy)
• Informację o chęci otrzymania faktury z odroczonym terminem płatności
Po otrzymaniu zamówienia, na podany adres mailowy wyślemy fakturę z ustalonym terminem płatności.
Zamówienia realizujemy po zaksięgowaniu środków na naszym koncie. W przypadku pytań lub potrzeby ustalenia indywidualnych warunków, prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta.
Telefon: 786958797
E-mail: sklep@babystuff.pl
Męczenników Oświęcimia 25
41-922 Radzionków
(POLSKA)
NIP:6262775768
REGON:363884740
Numer konta do wpłat:51 1050 1230 1000 0092 2284 2297
SWIFT:INGBPLPW
Nasz bank:ING Bank Śląski